St. Lucia deel 3 - Reisverslag uit Mtubatuba, Zuid-Afrika van Remco en Jacq - WaarBenJij.nu St. Lucia deel 3 - Reisverslag uit Mtubatuba, Zuid-Afrika van Remco en Jacq - WaarBenJij.nu

St. Lucia deel 3

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Remco en Jacq

30 September 2014 | Zuid-Afrika, Mtubatuba

Vannacht heeft het nog een hele tijd geonweerd en geregend. De stroom viel zelfs uit. Gelukkig hadden we een goede zaklamp
mee ( thanks to Lennie TBO).

Vanmorgen was het gelukkig droog en zijn we naar Cape Vidal gereden. Was een tip van Ils en Steef, zij hadden dit gister gedaan.
Was een route door een natuurpark genaamd iSimangaliso Wetland Park. We zijn er gewoon zelf doorheen gereden, met eigen auto,
zonder gids. En hebben weer erg veel diertjes gezien. Was erg leuk. Erg mooi landschap ook.

Het filmpje van de dag is toch wel het filmpje waarbij wrattenzwijn lekker in de modder begint te rollen hihi. Jullie krijgen
het allemaal te zien!!!

Morgen gaan we weer verder rijden naar Drakenberg.

Groetjes!!

• 01 Oktober 2014 - 17:36

Anita Visser:

Zit ons lekker te maken met een filmpje ........plaats je hem er niet bij beetje jammer hoor ;)
    Ajax heeft gelijk gespeeld ten Apoel Remco.....ze hadden eigenlijk gewoon 3 punten moeten pakken. En weer een penalty tegen wat geen penalty was grrrrrr.
    Veel plezier nog
    Dikke kus

• 01 Oktober 2014 - 21:16

Margriet:

Zo, ik kijk een paar dagen niet en loop meteen een verslag of 4 achter... wel leuk om zo mee te kunnen lezen. Ik duim dat jullie nog een leeuw zien, zou de vakantie wel compleet maken! En hopelijk knapt het weer een beetje snel op daar!

• 02 Oktober 2014 - 21:18

Thyrsa:

Eindelijk ben ik eraan toegekomen om jullie belevenissen te lezen, wat hebben jullie al een leuke dingen gedaan en gezien! Een groep olifanten met jongen, daar had ik heel graag bij geweest ;-) Hopelijk zien jullie nog een leeuw, zodat de big 5 compleet is. Tijdens onze vakantie in Kenia/Tanzania was de (mannelijke) leeuw ook het lastigst te spotten, uiteindelijk hebben we een jong mannetje in de verte zien slapen. Heel veel plezier verder!!!