Krugerpark deel 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Remco en Jacq - WaarBenJij.nu Krugerpark deel 2 - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Remco en Jacq - WaarBenJij.nu

Krugerpark deel 2

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Remco en Jacq

26 September 2014 | Zuid-Afrika, Johannesburg

We hebben in totaal 4 safari s gehad in het Krugerpark. Twee om 6 uur s ochtends en twee van 16.00 tot 19.30, dus ook wanneer het al donker is. Het was zo leuk!!! En
we hebben zoveel verschillende beesten gezien, maar helaas geen leeuw. De andere "big 4" wel. Het luipaard zat verstopt in de bosjes, maar met behulp van de verrekijker
en door flink inzoomen met de camera konden we m toch zien. Z n ontbijt daarin tegen hing heel duidelijk in de boom: een dood hertje, zo de boom ingetrokken en half
opgegeten. Eigenlijk heeft hij hem eerst uit een andere boom gehaald. Stinken dat het deed! Maar zo'n mooi dier!

Na de laatste safari vanmorgen zijn we vertrokken naar Swaziland. Het was een hele trip ( zo n 5 uur rijden) en onze auto rammelde ook weer aan alle kanten. Er hing
een plastic beschermplaat los en dat schraapte over de grond. Komt natuurlijk doordat we door de bush zijn gereden, maar je verwacht toch dat de auto het aan kan, als
je deze mee krijgt.
Daarnaast nog lichtelijke paniek om een plas onder de auto. Na wat inspectiewerk bleek het waarschijnlijk om condens uit de airco te gaan. Je schrikt toch even, je wilt
niet stil komen te staan naast een Township.

We zitten nu lekker in ons nieuwe hotel, en gaan ons vanavond even goed verdiepen in wat we morgen gaan doen: paardrijden, vissen of heel iets anders....

Groetjes!!!!

Ps: de foto s willen nog niet echt. wifi is niet zo goed.

• 26 September 2014 - 20:26

Alain:

Wat een leuke verhalen weer! Ik ben hartstikke jaloers!

Gelukkig hebben jullie goede verrekijkers mee! ;)

Xxxx

• 27 September 2014 - 07:16

Anita Visser:

Inderdaad weer een prachtig avontuur! Jammer dat je er niet wat fotos bij hebt gestuurd.
    Gaat zeker heel traag?
    Wel vervelend dat de auto niet echt super is ....geeft toch een beetje onrust al jullie onderweg zijn.
    Maar goed gelukkig alleen nog een lekke band gehad en hopelijk blijft het hier bij ;)
    Veel plezier lieverds
    Dikke kus