Kaapstad deel 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Remco en Jacq - WaarBenJij.nu Kaapstad deel 2 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Remco en Jacq - WaarBenJij.nu

Kaapstad deel 2

Door: Jacqueline

Blijf op de hoogte en volg Remco en Jacq

10 Oktober 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Gisteravond zijn we bij een Italiaans restaurant gaan eten en daar was een wijnboer die zn wijn liet proeven. Hij had 1 fles wit en twee flessen rood, maar wij hebben alleen de witte wijn geproefd en normaal lust ik helemaal geen wijn, maar deze vond ik zelfs lekker, dus we hebben zn adres gevraagd en daar gaan we morgen, op onze laatste dag heen.

Vandaag zijn we om 6.45 uur richting Hermanus vertrokken om walvissen te gaan spotten. Ik was erg zenuwachtig omdat ik de vorige keer zo ziek was geworden op de boot. Maar goed deze keer had ik pilletjes mee. Helaas ging het niet helemaal goed, maar ik heb dit keer maar 1x overgegeven dus het viel mee

  • 10 Oktober 2014 - 09:46

    Alain:

    Sorry mensen, op de een of andere manier wordt er maar de helft van het verhaal geplaatst. Hierbij het volledige verhaal:

    Gisteravond zijn we bij een Italiaans restaurant gaan eten en daar was een wijnboer die zn wijn liet proeven. Hij had 1 fles wit en twee flessen rood, maar wij hebben alleen de witte wijn geproefd en normaal lust ik helemaal geen wijn, maar deze vond ik zelfs lekker, dus we hebben zn adres gevraagd en daar gaan we morgen, op onze laatste dag heen.

    Vandaag zijn we om 6.45 uur richting Hermanus vertrokken om walvissen te gaan spotten. Ik was erg zenuwachtig omdat ik de vorige keer zo ziek was geworden op de boot. Maar goed deze keer had ik pilletjes mee. Helaas ging het niet helemaal goed, maar ik heb dit keer maar 1x overgegeven dus het viel mee

  • 10 Oktober 2014 - 09:47

    Alain:

    Het liep alleen allemaal niet zo leuk af als dat het begon. We lagen naast twee walvissen en ik zie een enorme golf aankomen. De kapitein waarschuwde nog: iedereen vasthouden!!! Maar de golf was zo hoog en kwam echt over de boot heen. Hierdoor vielen er wat mensen en moesten er zelfs twee mensen met een ambulance naar het ziekenhuis worden vervoerd. We zijn dus in volle vaart terug naar het vaste land gegaan ( wat ik dan weer niet zo heel erg vond ). Gelukkig hadden we zelf nergens last van: remk werd gelanceerd maar kwam weer goed op zn pootjes terecht en ik zat binnen omdat ik me niet zo lekker voelde. Wat een geluk bij een ongeluk

  • 10 Oktober 2014 - 09:49

    Alain:

    Vanavond hebben we voor het eerst echt zuid-afrikaans gegeten: Jacq boboti en Remk carpaccio van springbok en braai. Was erg lekker allemaal. Hadden we eigenlijk vaker moeten doen, maar we hebben morgen nog

    Morgenavond vliegen we alweer naar huis. Dus dit was alweer het laatste verslag. Iedereen bedankt voor het lezen en de leuke berichtjes!!!

    Xxx

  • 12 Oktober 2014 - 08:10

    Anita Visser:

    Jeetje heftig hoor Jac en Remco!
    Nog wel walvissen gezien?.....of helemaal niet?
    Gelukkig is het voor jullie goed afgelopen maar het zal toch wel even schrikken geweest zijn ;)
    Jeetje nu dat ik het bericht schrijf zijn jullie alweer thuis, voor mij gevoel is het omgevlogen weet niet of het gevoel bij jullie ook zo is.
    Jullie hebben weer een bewogen vakantie gehad veel gezien en meegemaakt!
    Hopelijk een goede terugreis gehad! Welkom weer in ons landje :) We komen snel een keertje de fotos kijken en nogmaals naar jullie verhalen luisteren.
    Dikke kus en tot snel <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Zuid Afrika

3 weken rondreizen in Zuid Afrika

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2014

Kaapstad deel 2

09 Oktober 2014

Kaapstad deel 2

08 Oktober 2014

Kaapstad

05 Oktober 2014

Eindelijk zon!!!

02 Oktober 2014

Drakensberg
Remco en Jacq

Actief sinds 11 Aug. 2014
Verslag gelezen: 1118
Totaal aantal bezoekers 9003

Voorgaande reizen:

11 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

20 September 2014 - 11 Oktober 2014

Zuid Afrika

30 Maart 2013 - 24 April 2013

Thailand

Landen bezocht: